4000 SMS och fria mobilsamtal med Glocalnets abonnemang Mobil Fritt

– 99 kronor i månaden – endast öppningsavgift tillkommer

Utmanaren Glocalnets mobilabonnemang Mobil Fritt ger alla mobilkunder, nya som gamla, möjlighet att ringa för 0 kronor per minut till alla operatörer. Dessutom kan man skicka upp till 4 000 SMS varje månad utan kostnad.

Under sommaren ringer och SMS:ar det svenska folket extra mycket med sina mobiler. Då passar Glocalnets abonnemang Mobil Fritt, som innebär att man kan ringa för 0 kronor per minut till alla mobila och fasta telefoner i Sverige. Det enda som tillkommer är en öppningsavgift per samtal på 99 öre. Dessutom ingår 4 000 SMS per månad i månadsavgiften.

– Det här är ett perfekt mobilabonnemang för alla som älskar att SMS:a och för personer som pratar mycket i mobilen, 99 kronor per månad utan någon minutavgift och fria sms är riktigt lågt, säger Martin Tivéus, VD på Glocalnet.

Abonnemanget är inte tidsbundet, däremot är uppsägningstiden 3 månader. Anslutningsavgiften kostar 199 kronor, sedan går det att ringa upp till 2 000 minuter/månad utan någon minutkostnad. Därefter debiteras 69 öre/min för samtal som inte går till Glocalnet-kunder.

Läs mer om Glocalnets prislista för Mobil Fritt på: www.glocalnet.se

För frågor och mer information, vänligen kontakta:
Martin Tivéus, VD Glocalnet, Tfn: 0733 780 108, e-mail: martin.tiveus@glocalnet.se