Gold Town Games visar upp de första spelvyerna från World Hockey Manager

Gold Town Games bjuder in allmänheten till att ta del av ett första utkast på den grafiska designen och användargränssnittet för World Hockey Manager. Hädanefter finns det möjlighet att ta del av det pågående arbetet på www.goldtowngames.com/blog.

Pär Hultgren, VD

info@goldtowngames.com (allmänna frågor)
ir@goldtowngames.com (IR-frågor)

Om bolaget : Gold Town Games AB är ett spelutvecklingsbolag med säte i Skellefteå och fokus på sportmanagerspel för de två största mobila spelplattformarna.

GOLD TOWN GAMES utvecklar en egen teknik- och designplattform för mobila sportmanagerspel. Bolaget har sitt säte i Skellefteå och leds av VD Pär Hultgren. Ett engagerat team bestående av 16 medarbetare producerar och publicerar World Hockey Manager, World Football Manager samt tillsammans med dotterbolaget Sideline Labs, ett kommande amerikansk fotbollsspel med arbetsnamn; Sideline Football League. Gold Town Games vision är att vara världsledande inom mobila sportmanagerspel genom att utmana och utveckla genren.