Gold Town Games visar upp de första spelvyerna från World Hockey Manager

Gold Town Games bjuder in allmänheten till att ta del av ett första utkast på den grafiska designen och användargränssnittet för World Hockey Manager. Hädanefter finns det möjlighet att ta del av det pågående arbetet på www.goldtowngames.com/blog.

Pär Hultgren, VD

info@goldtowngames.com (allmänna frågor)
ir@goldtowngames.com (IR-frågor)

Om bolaget : Gold Town Games AB är ett spelutvecklingsbolag med säte i Skellefteå och fokus på sportmanagerspel för de två största mobila spelplattformarna.

KORT OM GOLD TOWN GAMES Gold Town Games är ett spelutvecklingsbolag med säte i Skellefteå. Bolaget, som leds av VD Pär Hultgren, består av 21 personer med erfarenhet av free-to-play, som är den dominerande affärsmodellen i mobilspelsbranschen. Bolaget fokuserar på sportmanagerspel för de två största mobila plattformarna iOS (Apple) och Android (Google). Bolaget lanserar under 2019 sitt andra spel, World Football Manager. Målsättningen är att fortsätta utveckla det populära hockeymanagerspelet World Hockey Manager och använda den egenutvecklade teknik- och designplattform till fler managerspel inom lag- och arenasporter.