GoldBlue AB: NGR ökade med 129 procent

Report this content

Goldblues NGR ökade med 129 procent och GGR ökade med 48 procent för september jämfört med augusti 2018.

NGR för samtliga marknader ökade från 588 KSEK till 1.345 KSEK och GGR ökade från 1.624 KSEK till 2.408 KSEK för september jämfört med augusti 2018.

Våra nya marknader Indonesia och Vietnam, har visat god tillväxt för september. För Indonesien har kundinsättningar ökat med 87 procent och aktiva användare har ökat med 90 procent sedan augusti. För Vietnam har kundinsättningarna ökat med 10 procent och aktiva användare har ökat med 68 procent i september jämfört med augusti 2018.

Varma hälsningar,

André Rodrigues, CEO Goldblue AB

GGR – Bruttospelsintäkter (Totala bets – Kundvinster)
NGR – Nettospelsintäkter (Totala bets – Kundvinster - Total bonus)

Denna information är sådan information som GoldBlue AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom nedanståendes kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 08 oktober 2018 kl. 08.38 CET.

För mer information vänligen kontakta:

Jihua Liu, IR ansvarig
Email: ir@goldblue.eu
Tel: +46 (0)8 559 25 266

GoldBlue AB är ett svenskt noterat investeringsbolag inom iGaming, med fokus på tillväxtmarknader i Asien.