Ändrat datum för Gränges rapport för tredje kvartalet

Ändrat datum för Gränges rapport för tredje kvartalet Grängeskoncernens rapport för det tredje kvartalet 1999 publiceras onsdagen den 3 november 1999. Datum har således flyttats fram en dag i förhållande till tidigare utlyst rapporttillfälle. För ytterligare information kontakta Cecilia Lager, Investor Relations & Communication, tel 08-459 59 41. Gränges är en internationell industrikoncern inriktad på högförädlade produkter baserade på aluminium och plast. Produkterna omfattar profiler, värmeväxlarband och folie i aluminium samt produkter och system av plast till fordonsindustrin. Företaget är en av Europas ledande tillverkare inom sitt område och kunderna återfinns i transport-, verkstads-, byggnads- och förpackningsindustrin. Gränges är noterat på OM Stockholmsbörsens O-lista. Ytterligare information om Gränges finns på vår hemsida; www.graenges.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/09/08/19990908BIT00420/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/09/08/19990908BIT00420/bit0002.pdf