Granngården avvecklar butiken i Bredbyn

Granngårdens uppskattade butik i Bredbyn slår tyvärr igen dörrarna under hösten 2018. Förutsättningarna för att driva butiken har ändrats vilket innebär att affären inte längre är lönsam.

Granngården Bredbyn
- Vi har under många år drivit vår butik i Bredbyn som varit väldigt uppskattad av våra kunder, berättar Olof Fransson, Försäljningschef på Granngården. Tyvärr har dock förutsättningarna för att driva butiken förändrats och butiken är ej längre lönsam. Vi har utifrån dessa förutsättningar tagit ett beslut att avveckla vår butik i Bredbyn fortsätter Olof Fransson.

Jag vill passa på att tacka våra kunder i Bredbyn för alla trevliga år tillsammans och samtidigt hälsa våra kunder välkomna till våra butiker i Sollefteå respektive Örnsköldsvik samt online till granngården.se. Stort tack även till Elin Westman med personal som drivit vår butik med ett fantastiskt engagemang avslutar Olof Fransson

Granngården i Bredbyn stänger 180903.

Olof Fransson, Försäljningschef Granngården
E-post: olof.fransson@granngarden.se

Granngården har varit en del av Sveriges historia sedan 1880. Vi är födda på landet och rotade i det svenska jordbrukssamhället. I över hundra år har vi varit en knutpunkt för svenska bönder. Genom vårt arv har vi bred kunskap i frågor som rör odling, djur och natur. Granngården vänder sig till alla människor som vill leva det jordnära livet. Med 112 butiker runt om i Sverige, samt vår e-handelsbutik, är vi den kunniga och hjälpsamma grannen som inspirerar och underlättar för människor som vill leva jordnära. Vi erbjuder rejäla produkter och tjänster, kloka råd och massor av inspiration. Vårt huvudkontor är placerat i Malmö. Vi har cirka 800 anställda och en omsättning på cirka 2 miljarder kronor per år.

Jag vill passa på att tacka våra kunder i Bredbyn för alla trevliga år tillsammans.
Olof Fransson, Försäljningschef Granngården