Granngården och LRF Samköp utökar samarbetet

Granngården är en omtyckt och välbesökt leverantör av LRFs medlemmar. Genom LRF Samköps avtal får de också en rejäl rabatt på sina inköp. Med det utökade samarbetet som omfattas nu alla LRF Samköps kunder, även aktiebolag med verksamhet inom de gröna näringarna och systerföretaget LRF Konsults kunder.

Från och med 01/11/2019 utökar Granngården och LRF Samköp sitt lyckade samarbete.

Granngården är en leverantör som delar samma värderingar och framtidstro som vi gör. Vi finns båda till för att stärka de gröna näringarna och underlätta att leva och driva verksamhet på landsbygden, säger Mårten Nilsson, VD på LRF Samköp AB.

Vi tycker att LRF Samköp är en bra samarbetspartner som representerar det jordnära livet, säger Olof Fransson, Landschef på Granngården AB.

Marten Nilsson, LRF Samköp
E-post: marten.nilsson@lrfsamkop.se

Jakob Hernell, Granngården
E-post: jakob.hernell@granngarden.se

Granngården har varit en del av Sveriges historia sedan 1880. Vi är födda på landet och rotade i det svenska jordbrukssamhället. I över hundra år har vi varit en knutpunkt för svenska bönder. Genom vårt arv har vi bred kunskap i frågor som rör odling, djur och natur. Granngården vänder sig till alla människor som vill leva det jordnära livet. Med 110 butiker runt om i Sverige, samt vår e-handelsbutik, är vi den kunniga och hjälpsamma grannen som inspirerar och underlättar för människor som vill leva jordnära. Vi erbjuder rejäla produkter och tjänster, kloka råd och massor av inspiration. Vårt huvudkontor är placerat i Malmö. Vi har cirka 850 anställda och en omsättning på cirka 2,1 miljarder kronor per år.