Grattis Lena Hillstedt, årets contentköpare 2015

Det är med stor glädje vi kan konstatera att Lena Hillstedt, marknadschef på Granngården, tagit emot det prestigefyllda priset som årets contentköpare på Guldbladet-galan.

Chiffer har i många år jobbat tillsammans med Lena Hillstedt och Granngårdens marknadsavdelning för att stärka företagets varumärke. Den här utmärkelsen är verkligen ett bevis för att Lena Hillstedt förstått nyttan med content marketing och att äga sina egna marknadsföringskanaler.

– Fantastiskt roligt och jag är otroligt stolt över Granngården, Grannliv, blogg, alla kanaler och alla våra butiker. Jag har en miljon kundklubbsmedlemmar bakom mig, en fantastisk byrå som hjälper mig och världens bästa marknadsgäng. Kombinationen är oslagbar, säger Lena Hillstedt.

2009 skapade Chiffer tillsammans med Granngården kundklubbsmagasinet Grannliv. 20 sidor har sedan dess blivit 68 sidor som når ut till 175 000 läsare fyra gånger per år. Under Lena Hillstedts tid har kundklubben också vuxit från 250 000 personer till över en miljon!

Utöver ett inspirerande och kunskapsbärande magasin gör Chiffer och Granngården en företagsblogg, grannliv.se, nyhetsbrev, sociala kanaler, video och radio.

– Lena Hillstedt har varit otroligt stöttande de åren vi har byggt upp magasinet och grannliv.se. Hon är en beställare som förstår att få ut maximalt av sin leverantör i form av att man har roligt tillsammans och ger frihet under ansvar. Det triggas man av som byrå och du ger det där lilla extra även när ramarna är tajta. Jag är så glad att hon har fått den här utmärkelsen för hon har arbetat otroligt hårt och förtjänar den verkligen, säger Johan Igetoft som är ansvarig för Granngården som kund.

För mer info, kontakta:
Peter Söderberg, vd Chiffer