Greater Thans årsredovisning för 2018 har publicerats

Årsredovisningen finns tillgänglig på bolagets hemsida www.greaterthan.eu.

För mer information, kontakta:
Eva Voors, PR and kommunikationsansvarig

+46-708 884880
eva.voors@greaterthan.eu

Greater Than är ett IT-bolag som har utvecklat en bilförsäkringslösning baserad på AI som möjliggör individuell prissättning framför traditionellt genomsnittliga priser. Teknikplattformen Enerfy® är en nyckelfärdig lösning som erbjuds till försäkringsbolag som vill digitalisera för att minska skadekostnader. Greater Than har huvudkontor i Stockholm och är noterat på Nasdaq First North. FNCA Sweden AB, +46(0)8-528 00 399, info@fnca.se, är Greater Thans Certified Adviser. För mer information, besök: www.greaterthan.eu

Samarbetet med bl.a. FIA innebär att Enerfy exponeras i ett syfte som helt ligger i linje med vår mission: att bli den största AI plattformen för bilförsäkringslösningar i världen.
VD, Liselott Johansson