Greatness PR i Almedalen 2017

Sveriges största politikervecka närmar sig. Den 2–9 juli är det dags för Almedalsveckan, Greatness PR har i 10 år haft en tongivande roll för samhällsarenans utveckling och arrangerar tillsammans med flertalet uppdragsgivare spännande seminarier, mingel och möten.

– Det kommer bli en väldigt intressant och lärorik vecka. Stora ämnen för i år är hållbarhet, digitalisering och utbildning. Även om mycket är sig likt är varje Almedalsvecka otroligt unik. Vi ser verkligen fram emot det här, säger Magnus Sjöbäck, vd Greatness PR.

Som vanligt är Greatness på plats på Tunnbindaregatan 3 under hela veckan. I den stora trädgården kommer det arrangeras mingel och frukostsamtal, bland annat för årets Almedalsstipendiat #jagärhär.

– I år kommer vi under onsdagen att arrangera en Great Talk-föreläsning på temat ”Nyanser av hat” tillsammans med #jagärhär. Mina Dennert, grundare av #Jagärhär, Mattias Lundberg, docent i psykologi och Milad Mohammadi, föreläsare och inspiratör kommer att ge sina reflektioner på var hat kommer från och hur det ska bemötas. Greatness PR har sedan 2006 arrangerat aktiviteter under Almedalsveckan tillsammans med bland andra Ica, Ipsos, Polarbröd, Unibet och Jernhusen.

Här hittar du Greatness under Almedalsveckan