Greatness växer på flera fronter

Greatness expanderar och går samman med den Göteborgsbaserade byrån Sjöbäck PR. Därmed förstärks erbjudandet inom strategisk samhällskommunikation till att även innefatta varumärkesstrategi, digitaloch social kommunikation, företagskommunikation, projektledning samt ett starkare erbjudande inom presstöd

I och med samgåendet lämnar Cecilia Wassaether över vd-rollen till Magnus Sjöbäck och tar istället plats i styrelsen för bolaget med fortsatt fokus på strategiska frågor och uppdrag. Magnus Sjöbäck är journalist och företagare sedan många år, och har arbetat inom mediebranschen i Stockholm större delen av sin karriär.

– Det känns spännande att ta över ledarskapet för ett företag med ett så gott renommé som Greatness PR har. Med etablerade kontor i både Stockholm och Göteborg tror jag det finns goda förutsättningar att låta bolaget i sin nya form ta en ännu starkare position på marknaden framöver. Vi kommer bli en aktör att räkna med, säger tillträdande vd Magnus Sjöbäck.

Samgåendet genomförs under augusti/september 2016.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta
magnus.sjoback@greatness.se 070-445 15 99 eller
cecilia.wassaether@greatness.se 070-428 22 00