Lars Axelsson på plats i Grönklitt!

Idag måndag den 29 november, gjorde Lars Axelsson sin första arbetsdag som Ny Anläggningschef i Orsa Grönklitt.

Lars Axelsson har en lång erfarenhet från branschen och kommer närmast från arbetet som VD på den norska skidanläggningen Geilolia och dessförinnan mycket lång erfarenhet från Idre Fjäll.

Det ser ut att kunna bli ännu en bra säsong för Grönklitt konstaterar Lars och tänker på det riktigt fina vädret som har varit senaste tiden, med tanke på snötillverkning och preparering, mycket minusgrader och en del snö som har gjort att grunden nu är lagd för att hålla hela säsongen, avslutar en nöjd Lars på sin första arbetsdag.

Önskar ni ytterligare information? Kontakta Lars Axelsson, Anläggningschef, 070-333 51 80, lars.axelsson@gronklittsgruppen.se  eller Torbjörn Wallin, VD/Koncernchef, 0250-462 71 eller 070-649 12 89, torbjorn.wallin@gronklittsgruppen.se

Orsa Grönklitt är en Skidanläggning inom Grönklittsgruppen som är ett av Sveriges snabbast växande turismföretag och omfattar följande anläggningar inom Camping, Temaparker och Skidanläggningar: Orsa Grönklitt, Orsa Björnpark, Orsa Camping, Orsa Bowling, Enåbadets Camping, Siljansbadets Camping, Sagolandet Tomteland och Tänndalen