Guldägg i kategori Mobilt...

KATEGORI MOBILT

Juryordförande: Silla Levin Kategoriordförande: Josephine Wallin
Juryledamöter: Tony Högqvist, Annica Brinck, Albin Wendel, Peter Lindgren, Andreas Stjärnhem, Zélia Sakhi

GULDÄGG
BIDRAGSNAMN:
Magic Hour Pop-up Shops
BYRÅ: Perfect Fools
KUND: Peak Performance

Arbetsgrupp:
Creative Director: Klas Lusth Art Director: Philip Arvidson Designer: Alexander Radsby Developer: Kim Korte Executive Producer: Eric Karlshammar Motion Designer: Karl Nord Producer: Carl Berglind Technical Director: Björn Kummeneje, Tony Sajdak Uppdragsgivare Global PR & Campaign Manager: Jeanette Francke Uppdragsgivare Online Marketing & e-Commerce Manager: Robin Salazar

Virtuella pop ups och geotaggar har vi sett förut, men här vävs de ihop på ett sätt som helt självklart fångar själva essensen i varumärket. Och helt logiskt kan du inte bara välja att bli ambassadör, du måste förtjäna det. Vi vill också dra på oss tightsen och ge oss ut när världen är som vackrast. Glöm above och below the line. Rätt utnyttjad tar den mobila tekniken oss som här - beyond the line.

SILVERÄGG
BIDRAGSNAMN: Abused Emojis
BYRÅ: Garbergs
KUND: BRIS