Gullberg & Jansson har ingått ett avtal med Soprema Sverige

Gullberg & Jansson of Sweden har ingått ett exklusivt samarbete med Soprema Sverige AB. Samarbetet innebär att Gullberg & Jansson får agentur på Sopremas pooldukar/poolprodukter i Norden.

”Vi är väldigt glada över vårt samarbete med Soprema som innebär att vi kan erbjuda våra kunder högkvalitativa liners på rulle för platssvetsning. Produkterna kommer marknadsföras och säljas via våra auktoriserade återförsäljare”, säger Jesper Bendtzen, VD Gullberg & Jansson of Sweden.

Soprema Group är världsledande inom utveckling och tillverkning av tätskiktsprodukter samt en mängd olika tillbehör.

”Vi är mycket nöjda över samarbetet med Gullberg & Jansson som innebär att vi når ut brett på marknaden med en partner som har goda förutsättningar erfarenhetsmässigt och organisatoriskt att marknadsföra våra produkter via sitt väletablerade nätverk av auktoriserade återförsäljare”, säger André Olsson, VD Soprema Nordic Countries.

Helsingborg den 31 augusti, 2023

Adress: Hortensiagatan 7, 256 68 Helsingborg, Tel: +46 42 311 15 00
E-post: info@goj.se, Hemsida: https://www.goj.se , Org.nr.: 556690-5989

Gullberg & Jansson AB (publ) i Helsingborg har affärsidén att utveckla, marknadsföra och distribuera miljösmarta produkter för både privat och kommersiellt bruk. Huvudprodukter finns att finna inom grönyte, energioptimering samt hem- och utemiljö. Verksamheten drivs via flera dotterbolag, aktiva på den nordiska marknaden. Bolagets aktie handlas på Spotlight Next med kortnamnet GJAB.