Gullberg & Jansson of Sweden lanserar pool- och spakemi

Gullberg & Jansson lanserar en helt ny produktserie av pool- och spakemi. Serien inkluderar ett omfattande sortiment av kemikalier, bland annat klor, pH-justerare och algmedel. Produkterna är utvecklade för att ge den ultimata upplevelsen av rent och kristallklart vatten.

”Vi är glada över att kunna erbjuda en helt ny produktserie av högkvalitativa kemikalier till våra kunder” säger Rickard Måby, försäljningschef Gullberg & Jansson of Sweden.

Vårt mål är att göra pool- och spaunderhåll så enkelt och bekymmersfritt som möjligt, samtidigt som vi säkerställer ett säkert och rent poolvatten.

Helsingborg den 4 juni, 2024

E-post:
info@goj.se, Hemsida: https://www.goj.se , Org.nr.: 556690-5989

Gullberg & Jansson AB (publ) i Helsingborg har affärsidén att utveckla, marknadsföra och distribuera miljösmarta produkter för både privat och kommersiellt bruk. Huvudprodukter finns att finna inom grönyte, energioptimering samt hem- och utemiljö. Verksamheten drivs via flera dotterbolag, aktiva på den nordiska marknaden. Bolagets aktie handlas på Spotlight Next med kortnamnet GJAB.