Tillsammans för livet!

Låt Gullberg & Jansson värma din pool.

Under oktober månad skänker vi 200:- per såld poolvärmepump till förmån för Bröstcancerförbundet. Samtidigt startar vi en insamling där alla är välkomna att skänka valfritt belopp. Hjälp oss att hjälpa - Lämna ditt bidrag.

Missa inte att delta i vår auktion på en specialdesignad poolvärmepump! Hela beloppet går oavkortat till Bröstcancerförbundet och det högsta budet matchas av oss. Vi skänker alltså lika mycket som det vinnande budet (upp till 100.000 kr)! Läs mer om auktionen här: ROSAOKTOBER

Marknads- och kommunikationsansvarig Julia Svenmo kommenterar: ”Bröstcancer är den vanligaste cancersjukdomen hos kvinnor. Varje år drabbas nära 8 000 kvinnor och 60 män i Sverige. Alla känner vi någon som drabbats. Tillsammans med Bröstcancerförbundet tar vi nu upp kampen mot sjukdomen, något vi på Gullberg & Jansson är väldigt stolta över.”

Tack för ditt bidrag, tillsammans gör vi skillnad!

Helsingborg den 1 oktober, 2020

Gullberg & Jansson AB (publ) i Helsingborg är ett miljöteknikföretag med affärsidén att utveckla och marknadsföra innovativa produkter för energi- och klimatoptimering, för både privat och kommersiellt bruk. Verksamheten bedrivs i tre affärsområden: Gullberg & Jansson of Sweden inom swimmingpoolbranschen, Stads&Park Produkter inom professionella grönytebranschen och Nordic Relax of Sweden inom hälsa och välbefinnande. Gullberg & Jansson of Sweden är marknadsledande leverantör av pooltak och poolvärmepumpar i Norden. Bolagets aktie handlas på Spotlight Next med kortnamnet GJAB.