VD Peter Bäck debuterar som poddare!

Gullberg & Janssons VD Peter Bäck medverkade tidigare i sommar i Aktiespararnas VD-poddare.

I avsnittet berättar Peter om bolaget Gullberg & Jansson AB, om varumärke, trender i branschen och om hur han ser på framtiden. Han berättar också om sig själv och hur han hamnade på VD-posten.

Programserien heter "Aktiespararnas VD-poddare" och finns i poddversion där du vanligen hittar poddar. Webbversionen hittas här: https://www.aktiespararna.se/aktiespararnas-vd-poddare-peter-back-gullberg-jansson

Trevlig lyssning!

För ytterligare information:
Gullberg & Jansson AB (publ) Adress: Hortensiagatan 7, 256 68 Helsingborg, Tel: +46 42 311 15 00, Fax: +46 42 34 02 10 E-post: info@gullbergjansson.se, Hemsida: www.gullbergjansson.se, Org.nr.: 556690-5989

Gullberg & Jansson AB (publ) i Helsingborg är ett miljöteknikföretag med affärsidén att utveckla och marknadsföra innovativa produkter för energi- och klimatoptimering, för både privat och kommersiellt bruk. Verksamheten bedrivs i två affärsområden: Gullberg & Jansson of Sweden inom swimmingpoolbranschen samt Stads & Parkprodukter inom professionella grönytebranschen. Gullberg & Jansson of Sweden är marknadsledande leverantör av pooltak och poolvärmepumpar i Norden. Bolagets aktie handlas på Spotlight Stock Market med kortnamnet GJAB.