• GWEN/

Svenska GWEN, lanserar världens första SaaS gamification toolbox - med kraftfulla gamification-verktyg för att konvertera, engagera, behålla användare

Report this content

Det ledande svenska gamification-teknikföretaget GWEN tillkännager idag lanseringen av freemium SaaS-plattformen GWEN, en produkt som accelererar din utveckling på ett skalbart sätt för att få önskat resultat snabbare.

Det är svårare än någonsin att fånga användarens uppmärksamhet i digitala utrymmet. Det har lett till en stark efterfrågan på förbättrat användare engagemang. Gamification är vetenskapligt bevisat för att öka engagemang och lojalitet hos användarna och kommersiella jättar har tidigt använt sig av gamification funktioner i sina digitala plattformar.

"Gamification-marknaden växer förbi early adopters, från branschjättar till små digitala plattformar, men de flesta företag saknar kapacitet för intern utveckling av gamification-system, vi lanserar därför  GWEN med en freemium-modell, vilket gör att fler team än någonsin kan börja boosta användare engagemang med gamification, säger Carl Bjerkne, VD GWEN”

Har du en digital produkt med en användarbas?

Det här är din chans att prova GWEN, en produkt som redan ger en gamifierad användarupplevelse till över 13 miljoner användare runt om i världen. GWEN erbjuder en SaaS-plattform som ger handlingskraftiga insikter om användarbeteende och en uppsättning gamification-verktyg designade av experter för att öka användarens engagemang. När GWEN väl har implementerats kan data och användarbeteende analyseras i realtid för att förstå, förutsäga och skapa användare engagemang.

"Som ett direkt resultat av implementeringen av Gwen lyckades en av Europas största banker öka konverteringen till över 82% och hade över 220% engagemang i ett projekt som syftade till att få medlemmarna i banken att vinna poäng för köp som gjordes mot två huvudsakliga partner. Dessa punkter var kopplade till bankens hållbarhetssatsning, som att plantera träd för att minska CO2-avtrycket.” Säger Carl Bjernke, VD GWEN”.

GWEN är det nya namnet på Insert Coin. Namnbytet är en naturlig utveckling i samband med  lanseringen av SaaS-plattformen för att skapa tydlighet i erbjudandet.

Peter Luts
Marknadschef
peter@gwenplatform.com

+46709 502 213

För att lyckas i det digitala landskapet anser GWEN att det krävs mer engagerande digitala produkter. Det är därför GWEN erbjuder en ledande gamification-plattform som underlättar digital tillväxt genom engagerande gamification-mekanik. Mer än 13 miljoner människor världen över är engagerade och motiverade av GWEN att vidta önskvärda, hållbara åtgärder. Som ett resultat uppnås imponerande resultat när det gäller organisationskultur, tillväxt och hållbarhet.

För mer information besök gwenplatform.com

Taggar: