Zefyr Hotell i Bodø forbedrer pasientopplevelsen med Gympaks helsetjenester

Pasienthotellet Zefyr Hotell i Bodø tar et betydelig steg for å forbedre sitt tilbud ved å introdusere Gympaks innovative helsetjenester til alle sine pasientgjester. Dette initiativet markerer et viktig steg for det nordnorske hotellet i deres streben etter å integrere helse og velvære i pleiemiljøer.

Hotellet er kjent for sin moderne komfort og gjestfrie atmosfære. Med introduksjonen av Gympaks helsetjenester og lanseringen av treningsrom i 2024, forsterker Zefyr Hotell sitt engasjement for å integrere helse og velvære i sine tjenester.

Beliggende i den naturskjønne byen Bodø i Nord-Norge, tilbyr Zefyr Hotell en perfekt kombinasjon av moderne bekvemmeligheter og spektakulære omgivelser. Hotellet har blitt en populær destinasjon for pasienter som søker et avslappende og rehabiliterende opphold. Ved å innføre Gympaks treningsløsninger, styrker hotellet sitt engasjement for å tilby en helhetlig pleieopplevelse som fremmer både fysisk og mental helse.

Rita Andersen, daglig leder på Zefyr Hotell, understreker viktigheten av helse for deres gjester: "Helse er en sentral del av våre gjesters opplevelse, særlig for våre pasienter. Ved å tilby Gympaks produkter kan vi sikre at våre gjester får best mulig støtte for sin restitusjon og velvære."

Hotellet, som er en del av Norlandia Group, vil i begynnelsen tilby Gympaks gympose og treningsutstyr til sine gjester, med mulighet for å senere utvide med flere produkter og tjenester.

Joachim Svensson, Nordic Sales Manager i Gympak, uttrykker sin entusiasme over samarbeidet: "Vi er veldig glade for at Zefyr Hotell har valgt å integrere våre helsetjenester i sitt tilbud. Dette samarbeidet er spennende for oss i Gympak, da vi ser store muligheter for å forbedre pasientopplevelsen og bidra til deres restitusjon gjennom våre innovative treningsløsninger."

Zefyr Hotell streber stadig etter å forbedre sine tjenester og skape et miljø der pasientene kan føle seg trygge og ivaretatt. Ved å innføre Gympaks helsetjenester i sine pasienthoteller viser de sitt engasjement for å integrere moderne og effektive løsninger som bidrar til pasientenes generelle helse og velvære.

For mer informasjon:
Jone Sølvik, CEO Gympak, jone.solvik@gympak.com+46 706 112 100
Rita Andersen, Zefyr Hotell Bodø, rita.andersen@norlandia.com

Om Gympak:
Gympak er et innovativt selskap fra Sverige som opererer innen helse, trening og klesbransjen. Målet er å forandre og forbedre hotell- og treningsopplevelser verden over.