Anna Rasin till Hallvarsson & Halvarsson

Anna Rasin stärker Hallvarsson & Halvarssons erbjudanden inom Corporate Reporting och Corporate Communication.

- Vi är väldigt glada över att Anna har börjat hos oss på H&H. Jag är övertygad om att den breda och djupa erfarenhet som Anna har från kundsidan kommer vara till stor nytta för många av våra kunder, säger Anna Grönlund Krantz, VD på Hallvarsson & Halvarsson.

Anna Rasin har många års erfarenhet från kundsidan som kommunikationsdirektör på Coop, Vinge och Nasdaq OMX. Senast har hon varit interim presschef på NCC. Anna började sin karriär som konsult på JKL efter civilekonomexamen från Handelshögskolan i Stockholm.

- Jag har arbetat på kundsidan under mer än två decennier och har under dessa år stött på ett brett spektrum av kommunikationsutmaningar. Hos Hallvarsson & Halvarsson, som har ett heltäckande erbjudande inom kommunikationsrådgivning, får jag chansen att bidra med mina erfarenheter för att lösa kundernas utmaningar och det ser jag mycket fram emot, säger Anna Rasin.

För ytterligare information, kontakta:
Anna Grönlund Krantz, VD, anna.gronlund.krantz@halvarsson.se, +46 70 637 33 51

Om Hallvarsson & Halvarsson
Hallvarsson & Halvarsson är Sveriges ledande byrå med särskild tyngd inom finansiell kommunikation. Vi arbetar med förtroendeskapande kommunikation med expertis inom Financial Communication, Corporate Communication, Corporate Marketing, Sustainability Affairs och Public Affairs. Kundportföljen är bred och inkluderar både små och stora företag och organisationer. Svenska såväl som internationella. Byrån drivs under ledning av vår vd Anna Grönlund Krantz och vi är drygt 70 medarbetare. Tillsammans med systerbyråerna Berntzon:Bylund, Bysted, Comprend, Consilio International, Creo, Hilanders, Identx, Involve, Jung Relations, Mindmakers PR, Savvy, Socialminds, Springtime Intellecta, Tomorrow, Wonderland och Axiom Insight bildar vi Sveriges största kommunikations¬grupp H&H Group. Hallvarsson & Halvarsson är medlem i AMO, det ledande globala nätverket av strategiska och finansiella kommunikationskonsultföretag.