Erik Juhlin till Hallvarsson & Halvarsson – förstärker verksamheten inom research

Hallvarsson & Halvarsson fortsätter att stärka researchverksamheten genom att rekrytera Erik Juhlin, tidigare researchchef på bl.a. Veckans Affärer och nu senast researchchef på Dagens Samhälle.

Erik har 15 års erfarenhet av research och en Master of Science från KTH samt journaliststudier på Stockholms Universitet.

Johan Ramsten, Managing Partner på H&H: ”Research är en viktig del av allt vi gör och något vi kommer fortsätta att utveckla. För att vara en trovärdig rådgivare idag krävs en allt mer avancerad omvärldsanalys och tydliga beslutsunderlag. Eriks erfarenheter av research inom näringsliv, politik och journalistik är en attraktiv kombination som våra kunder kommer få stor nytta av.”

”Att vara med och utveckla en strukturerad research inom en av Sveriges mest spännande kommunikationsgrupper känns väldigt attraktivt och jag ser fram emot att tillsammans med alla nya kollegor skapa ännu större värde för våra uppdragsgivare”, säger Erik Juhlin.

Erik börjar sin tjänst den 1 oktober.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Johan Ramsten, Managing Partner Hallvarsson & Halvarsson, Tfn +46 709 71 12 85

Erik Juhlin, Tfn +46 76 764 57 97

Hallvarsson & Halvarsson är en ledande kommunikationsrådgivare inom Financial & Corporate Communication, Corporate Marketing samt Public Affairs. H&H har mer än 70 medarbetare och är medlem i AMO, det ledande globala nätverket inom strategisk och finansiell kommunikation samt har ett samarbete med Interel Group, rådgivare inom Public Affairs och European Affairs.

Hallvarsson & Halvarsson är en del av Hallvarsson & Halvarsson Group som samlar Sveriges främsta kommunikationskompetens i tre ledande kommunikationsbyråer, Hallvarsson & Halvarsson, Comprend och Springtime. I gruppen arbetar 150 konsulter med att bistå kunder i över 10 länder. H&H Group har två kontor i Stockholm, ett i London och finns representerade i Lissabon och Milano.

För mer information se www.halvarsson.se.

Taggar: