Fredrik Johansson till Hallvarsson & Halvarsson

Hallvarsson & Halvarsson värvar Fredrik Johansson

Fredrik Johansson är en av Sveriges främsta strategiska rådgivare inom opinion, politik och media och har en mångårig erfarenhet från såväl byråsidan, men även som rådgivare och policyansvarig från Moderaterna och Handelskammaren. Senast kommer Fredrik som en roll som politisk planeringschef på Moderaterna.

Vi är väldigt glada över att Fredrik har valt att ansluta till Hallvarsson & Halvarsson säger Anna Grönlund Krantz, vd. I det svårtolkade politiska landskap som våra kunder verkar i behövs kombinationen av vassa analyser och förmågan att kunna navigera rätt och där blir Fredrik ett värdefullt tillskott för våra kunder.

- Det är oerhört roligt att få återvända till rådgivarsidan och till Hallvarsson & Halvarsson säger Fredrik Johansson. Jag har följt H&Hs utveckling de senaste åren och känner att mina kompetenser och erfarenheter kommer väl till pass såväl inom H&H som inom H&H group.

För ytterligare information, kontakta:

Anna Grönlund Krantz, vd, +46 70 637 33 51, anna.gronlund.krantz@halvarsson.se

Hallvarsson & Halvarsson är en oberoende strategisk och finansiell kommunikationsrådgivare. Vi erbjuder Sveriges största kombinerad kompetens inom förtroendeskapande kommunikation med en komplett uppsättning av tjänster inom finansiell kommunikation, corporate communication, corporate marketing och public affairs. Hallvarsson & Halvarsson är en del av H&H Group, med systerbyråerna Comprend, Jung, Creo, Springtime och Involve. Hallvarsson & Halvarsson är medlem i AMO, det ledande globala nätverket av strategiska och finansiella kommunikationskonsultföretag.