Johan Ramsten utses till chef för Hallvarsson & Halvarsson

Johan Ramsten, nu vice VD, har utsetts till ny chef för kommunikationsbyrån Hallvarsson & Halvarsson. Johan, som kom till H&H 2004, har arbetat på flera ledande positioner i bolaget sedan dess. Johan har varit rådgivare inom Finansiell kommunikation och Corporate Communication till företagsledningar och styrelser i nästan 20 år.

Johan Ramsten, Managing Partner, Hallvarsson & Halvarsson:

– Efter en stark inledning på året med nya kundförtroenden att förvalta och ett flertal spännande tillskott till våra team har vi ett starkt momentum framåt. Det är med stor entusiasm som jag tar över ledarskapet för Hallvarsson & Halvarsson tillsammans med fantastiska medarbetare och kunder.

Martin Petersson kvarstår som vd för Hallvarsson & Halvarsson Group och kommenterar:

– Vi har efter återköpet av bolaget som vi nyligen genomförde en stark plattform för fortsatt utveckling. Jag är glad över att Johan tar ansvaret för att ta Hallvarsson & Halvarsson till nästa nivå och ser fram emot att utveckla hela vårt företag mot fortsatta framgångar.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Johan Ramsten, Managing Partner för Hallvarsson & Halvarsson, tel: +46 70 971 12 85

Martin Petersson, VD för Hallvarsson & Halvarsson Group, tel: +46 70 971 12 91

Hallvarsson & Halvarsson Group sysselsätter mer än 120 rådgivare till kunder i mer än tio länder från sitt huvudkontor i Stockholm och kontor i London.

Hallvarsson & Halvarsson är en ledande kommunikationsrådgivare inom Financial & Corporate Communication, Corporate Marketing samt Public Affairs. H&H har mer än 70 medarbetare och är medlem i AMO, det ledande globala nätverket inom strategisk och finansiell kommunikation samt har ett samarbete med Interel Group, rådgivare inom Public Affairs och European Affairs.

KW Digital är en digital kommunikationsbyrå som bistår företag i att använda digitala kanaler i sin företagskommunikation. Byrån levererar strategisk rådgivning och implementering baserat på research och erfarenhet till noterade företag i hela världen. KW Digital har mer än 50 medarbetare på kontor i Stockholm och London och partners i Milano och Lissabon.

För mer information se www.halvarsson.se samt www.kw-digital.com.