Theo Martins till Hallvarsson & Halvarsson

Kommunikationsrådgivaren Theo Martins blir Senior Partner på Hallvarsson & Halvarsson. Theo börjar den 10 april och lämnar då K-Street Advisors.

-          Efter ett antal framgångsrika år tillsammans med mina partners i K-Street Advisors ska det bli spännande att ingå i ett annat sammanhang på en av Sveriges största byråer, säger Theo Martins.

-          Vi är mycket glada över att Theo har valt att komma till oss. Han är en av Sveriges mest erfarna och skickliga kommunikationsrådgivare och han blir en klar förstärkning av vårt team. Theo kommer bland annat att ansvara för vårt erbjudande inom risk- och krishantering, säger H&Hs vd Martin Petersson.

Theo Martins var med och drog igång Jerry Bergström AB och 1996 startade han Hill and Knowlton i Sverige, som han som vd och partner byggde upp till en av landets då största byråer. Därefter har han verkat på kommunikationsbyrån K-Street Advisors tillsammans med tre partners.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Martin Petersson, vd, tel: 0709 - 711 291

Theo Martins, tel: 0708 – 935 000

Hallvarsson & Halvarsson (www.halvarsson.se) stödjer företag och organisationer att skapa värden genom att utveckla kommunikationstjänster som bygger insikt och förtroende. H&H har över 100 medarbetare och arbetar med strategisk kommunikationsrådgivning inom finansiell kommunikation, medierådgivning, krishantering, investerarrelationer, webbrådgivning, CSR samt Public Affairs. Hallvarsson & Halvarsson är en del av King Worldwide, en ledande global rådgivare inom stakeholder management och finansiell kommunikation (www.king-worldwide.com).