Affärsnätverk för hantverkare

Nu när hösten närmar sig tar vi på Hantverkshjälpen Sverige AB tillfället i akt att stärka vårt affärsnätverk för hantverkare. Genom vår tjänst får hantverkare möjligheten att nätverka, utbyta erfarenheter och hitta nya samarbeten. Med hjälp av TimeFlow, vårt moderna affärssystem, förenklar vi hantverkares vardag och skapar förutsättningar för en framgångsrik höst.

Hantverkshjälpen Sverige och TimeFlow: Din Partner i Höst

Nu är snart hösten här och sommaren är, som alltid, alldeles för kort. På Hantverkshjälpen har vi använt sommarmånaderna till att fortsätta utveckla vårt koncept och förbereda oss för den kommande säsongen. En av våra viktigaste tjänster som vi ser ett växande behov av är affärsnätverk och marknadsföring. Trots att vi lever i en digital tidsålder är det personliga mötet fortfarande det allra viktigaste.

Med vår affärsnätverkstjänst får hantverkare möjlighet att träffas och nätverka med varandra, ta del av nyttig information och hitta samarbeten och leverantörer. Vi fokuserar inte bara på affärsmöjligheter, utan också på den sociala aspekten av nätverket. Det är lättare att prata med människor som står inför samma utmaningar och svårigheter som man själv gör. Ofta kan man lära sig mycket av varandra.

På Hantverkshjälpen Sverige AB tror vi starkt på affärsnätverk och den gemenskap de bygger. Våra hantverksmöten blir en stor källa till kunskap, synpunkter och förbättringsåtgärder som ständigt flödar. Genom att delta i våra träffar kan hantverkare utbyta idéer, lösa problem tillsammans och stärka sin verksamhet.

Vi ser med glädje fram emot hösten med ett flertal inbokade hantverksträffar, där nya bekantskaper och möjligheter kan blomstra. Hantverksbranschen är en viktig del av Sverige, och vi på Hantverkshjälpen är stolta över att kunna stödja den.

För att ytterligare underlätta hantverkares vardag har vi, tillsammans med TimeFlow, implementerat ett modernt affärssystem som förenklar den dagliga hanteringen. TimeFlow hjälper till att organisera och effektivisera arbetet, vilket frigör mer tid för hantverkare att fokusera på det de gör bäst – att skapa och underhålla.

Så, välkommen höst och välkommen till en ny säsong av samarbete och tillväxt med Hantverkshjälpen Sverige och TimeFlow! Vi ser fram emot att träffa er på våra kommande evenemang och skapa en starkare, mer sammanhållen hantverksgemenskap tillsammans.

Vasagatan 14,

172 61  SUNDBYBERG

Hantverkshjälpen Sverige AB, utvecklar affärssystemet TimeFlow med ett stort utbud av tjänster mot hantverkare.

"Hantverkare som deltar i affärsnätverksträffar stärker inte bara sina affärer, utan bygger också en gemenskap där kunskap och erfarenheter delas, vilket leder till ömsesidig tillväxt och framgång."
Teamet hos Hantverkshjälpen