Affärsnätverkar av världsklass för hantverkare

Med ett effektiva affärsnätverk så skapas nya möjligheter och affärer.

Ökat Nätverkande för Hantverkare: Nya Möjligheter med Hantverkshjälpen Sverige

Vi på Hantverkshjälpen Sverige är stolta över att kunna meddela att vårt affärsnätverk växer och ger våra medlemmar nya möjligheter att skapa affärer och samarbeten. Vårt unika koncept med hantverkarträffar har visat sig vara en ovärderlig plattform för hantverkare att nätverka, dela kunskap och stödja varandra i sin yrkesutövning. Här får byggare möjlighet att träffa underentreprenörer, hitta samarbetsleverantörer och presentera sina tjänster och produkter i ett inspirerande sammanhang.

Månadsträffar för Framgångsrikt Samarbete

Varje månad arrangerar vi träffar med olika teman, där hantverkare från hela landet möts under trevliga och informella former. Dessa träffar är inte bara lärorika utan även socialt givande, vilket gör dem till en perfekt kombination av nytta och nöje. Genom att delta i dessa möten får du möjlighet att knyta värdefulla kontakter, utbyta erfarenheter och diskutera aktuella branschfrågor. Samtidigt öppnas dörren för nya affärsmöjligheter som kan leda till långvariga och lönsamma samarbeten.

En Plattform för Hantverkare, av Hantverkare

Hantverkshjälpen Sveriges fokus ligger helt på hantverkare, och det är något som genomsyrar allt vi gör. Vi förstår branschens behov och utmaningar, och vårt mål är att skapa en plattform där hantverkare kan hantera sina dagliga affärer effektivt och smidigt. Via vår plattform TimeFlow får du tillgång till verktyg och resurser som underlättar din arbetsdag, från projektledning till kundhantering.

Vi ser fram emot att se ännu fler hantverkare ta del av våra träffar och dra nytta av det växande nätverket. Tillsammans bygger vi en starkare hantverkarbransch där kunskap, erfarenhet och affärer delas på ett sätt som gynnar alla parter. Anmäl dig till nästa månadsträff och bli en del av gemenskapen som tar din verksamhet till nästa nivå!

Väl mött på nästa hantverkarträff!

/Teamet på Hantverkshjälpen Sverige

Hemsida: https://hantverkshjalpen.com/