Affärssystem för hantverksbranchen - TimeFlow

Hantverksbranschen brottas med många utmaningar som olyckor, stress och fördyrade processer. Men nu finns en lösning som kan vända trenden. Genom att utnyttja kraften inom IT- och affärssystem erbjuder Hantverkshjälpen en banbrytande lösning: TimeFlow. Detta innovativa verktyg har potential att förbättra arbetsvillkoren och effektiviteten inom hantverkssektorn, och därmed skapa en säkrare och mer lönsam framtid för branschen.

Nyhetsbrev från Hantverkshjälpen Sverige AB

TimeFlow: Det Digitala Verktyget som Revolutionerar Hantverksbranschen

Kära hantverkare,

Vi på Hantverkshjälpen Sverige AB är stolta att presentera en revolutionerande nyhet inom hantverksbranschen: vårt affärssystem TimeFlow. Detta digitala verktyg är det ni länge har saknat i era verktygslådor. Som medlem hos oss får ni tillgång till ett antal moduler för offertgivning och jobbmöjligheter, men det är bara början.

En Komplett Lösning med 21 Moduler

Den verkliga kraften i TimeFlow ligger i de totalt 21 moduler som gör att ni enkelt kan administrera er vardag via en SaaS-lösning eller mobilappen. Med TimeFlow kan ni:

• Spara tid och effektivisera er verksamhet
  • Få full kontroll över projekt, order, maskiner, personal och handlingar
  • Hantera och administrera er ekonomi
  • Integrera ert bokföringsprogram med smarta API-kopplingar

Säkerhet och Olycksförebyggande

Vår KMA-modul (Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö) är en banbrytande funktion som kan förebygga olyckor. Genom att kräva bilddokumentation, infogande av besiktningsprotokoll och signering med BankID för kritiska moment, kan ni säkerställa att alla säkerhetskrav uppfylls. Om något moment inte utförs i tid, varnar systemet automatiskt berörda chefer.

Exempel: Förhindra Olyckor vid Hissmontage

Vid riskfyllda moment som hissmontage, där nyligen en stor olycka inträffade, kan TimeFlow kräva att säkerhetssprintar fotograferas, besiktningsprotokoll infogas och allt signeras med BankID. Om dessa krav inte uppfylls före en viss deadline, skickar systemet varningar. Detta gör TimeFlow till branschens första varningssystem som utnyttjar bild, text, foto och BankID-signering för att säkerställa säkerhet.

Lansering den 15 augusti 2024

Den 15 augusti 2024 lanseras TimeFlow, och vi erbjuder då marknaden ett omfattande utbud av tjänster utöver affärssystemet. Ett system - många funktioner och tjänster, allt för att underlätta och förbättra ert arbete.

Bli Medlem Idag

Bli medlem hos Hantverkshjälpen och få tillgång till TimeFlow, det digitala verktyget som kommer att förändra din arbetsdag. Anmäl dig nu och var redo att ta din verksamhet till nästa nivå.

Med vänliga hälsningar,

Hantverkshjälpen Sverige AB - utvecklar och säljer licenser för ett affärssystem som heter TimeFlow - som är ett komplett Saars-lösning för en hantverkares dagliga arbete. Utöver affärssystemet så erbjuder Hantverkshjälpen tjänster som Ekonomitjänster, utbildning, rekrytering, it-support, inkasso, affärsnätverk / marknadsföring, factoring och finansiering.

Med TimeFlow från Hantverkshjälpen Sverige AB tar vi hantverksbranschen in i framtiden – ett digitalt verktyg som sparar tid, ökar effektiviteten och förbättrar säkerheten för alla hantverkare
Teamet från Hantverkshjälpen Sverige AB