AI- för hantverkare och byggintresserade

AI-teknologin revolutionerar hantverksbranschen genom att erbjuda innovativa lösningar som effektiviserar arbetsprocesser, ökar precisionen och främjar hållbarhet. Med avancerade verktyg som AI-drivna designprogram och automatiserade materialhanteringssystem får hantverkare nu möjlighet att kombinera traditionellt hantverk med modern teknologi, vilket resulterar i produkter av högre kvalitet och minskad produktionstid. Denna digitala omvandling skapar inte bara nya möjligheter för hantverkare, utan stärker också konkurrenskraften på marknaden.

Nyhetsinformation: Hantverkshjälpen och TimeFlow

Hantverkshjälpen presenterar TimeFlow: Det nya AI-drivna affärssystemet för hantverkare

Hantverkshjälpen är stolta över att lansera TimeFlow, ett innovativt affärssystem som revolutionerar hantverksbranschen med hjälp av smarta moduler och avancerad AI-teknologi. TimeFlow är utformat för att förenkla hantverkarens vardag genom att erbjuda intelligenta lösningar som förbättrar effektivitet, precision och säkerhet.

I vår strävan att utveckla och förbättra hantverksbranschen har vi skapat flera banbrytande AI-funktioner:

• AI-Hantverkaren: En unik funktion där privatpersoner kan ställa tekniska byggfrågor via vår hemsida och få detaljerade och pålitliga svar. Detta hjälper användare att fatta välgrundade beslut och planera sina byggprojekt effektivt.

• AI-kalkylatorn: En revolutionerande kalkylator som dramatiskt minskar tiden för att räkna på jobb från traditionella tre veckor till mindre än tre minuter. Med hjälp av tolkning av handlingar, texter och uppdaterade priser levererar vår AI-kalkylator exakta kalkyler, vilket sparar tid och säkerställer att inget missas.

• AI-sök: Med vår app Hantverkaren kan användare enkelt fotografera en produkt för att identifiera modell, beteckning och inköpsställe. Detta är särskilt användbart för serviceyrken där det ofta är tidskrävande att hitta rätt reservdelar.

• AI-projektsök: Vår AI-projektsökfunktion hjälper företag att snabbt och enkelt hitta de mest relevanta projekten på både offentliga upphandlingar och den privata marknaden, vilket sparar värdefull tid och resurser.

• AI-KMA-modulen: Denna kontrollfunktion övervakar och varnar för kritiska kontrollpunkter som inte genomförts korrekt. Genom AI-driven analys av fotografier bedöms säkerheten på arbetsplatsen, vilket bidrar till att förebygga olyckor och förbättra arbetsmiljön.

Hantverkshjälpen är övertygade om att digitalisering och AI är avgörande för att förbättra arbetsvillkoren, minska stress och minimera misstag i hantverksbranschen. Genom att använda TimeFlow kan hantverkare ta del av framtidens teknik och bli mer effektiva och konkurrenskraftiga. Vi bjuder in alla hantverkare att vara med på vår resa mot ett smartare och säkrare hantverk.

För mer information om TimeFlow och våra AI-funktioner, besök vår hemsida eller kontakta oss direkt.

Vi utvecklar ett affärssystem mot Hantverksbranschen -TimeFlow med kraftfulla AI-lösningar som kommer förändra branschen.

Vi på Hantverkshjälpen jobbar ständigt mot att digitalisera hantverksbranschen och förbättra den
Teamet hos Hantverkshjälpen