Varning, varning, Förbluffande bra affärssystem för Hantverkare, - TimeFlow av Hantverkshjälpen

TimeFlow från Hantverkshjälpen spar tid för hantverkare, med 21 moduler och 10 tjänster så får hantverkare ett komplett verktyg för sin vardag. Vi gör så Hantverkare blir digitaliserade och får en lättare vardag och nöjdare kunder.

Varning, varning - Förbluffande bra affärssystem för hantverkare!

Nu lanseras TimeFlow – ett system med många funktioner som gör livet enklare för både privatpersoner och hantverkare. Med TimeFlow kan privatpersoner enkelt hitta hantverkare och ta del av fördelaktiga förmåner. Men framför allt får de ett digitalt verktyg för att hantera sina projekt på ett smidigt sätt. Användare kan enkelt skapa tidsplaner, budgetar, tilläggsarbeten, digitala avtal och kontrollplaner. Aldrig har det varit enklare för privatpersoner att hantera sina hantverkare.

För hantverkaren erbjuder TimeFlow ett affärssystem i världsklass som sömlöst hanterar hela arbetsprocessen och vardagen. Systemet har mottagits med stor entusiasm av hantverkare som beskriver TimeFlow som ett efterlängtat verktyg. "Äntligen en person som tänkt till" är ord som ofta används för att beskriva TimeFlow. Det är roligt med bra system som spar tid.

Vi på Hantverkshjälpen Sverige är stolta över att bygga både affärssystem och tjänster för hantverkare som hjälper dem att spara tid, få bättre kontroll, öka lönsamheten och minska arbetsplatsolyckor. TimeFlow består av 21 moduler och erbjuder 10 tjänster som tillsammans skapar en helhetslösning för hantverkare.

Kontakta oss för mer information:

Varning, varning - förbluffande skojigt och bra affärssystem för Hantverkare.

Pyramiderna byggdes stabilt som TimeFlow byggs för Hantverkare
Teamet hos Hantverkshjälpen Sverige AB