HANZA presenterar delårsrapport 7 november

HANZA publicerar sin delårsrapport för kvartal 3, 2023 den 7 november kl 8.00. Med anledning av rapporten bjuder HANZA in investerare, analytiker och media till en kombinerad telefonkonferens och audiocast kl 11.00 samma dag.

Rapporten presenteras av VD Erik Stenfors och CFO Lars Åkerblom. Presentationen kommer att hållas på engelska.

Tid: Tisdag 7 november kl. 11.00

Delta via webbsändning:

Delta via telefonkonferens:

Registrera dig via denna länk för att delta via telefonkonferens. Efter registreringen får du telefonnummer och ett konferens-ID för att logga in till telefonkonferensen. Via telefonkonferensen finns möjlighet att ställa muntliga frågor.

För tillgång till presentationen följ länken https://ir.financialhearings.com/hanza-q3-report-2023
eller ladda ner den från HANZAs hemsida https://hanza.com/news/ strax innan eventet.

För mer information om sändningen:

För mer information kontakta:
Erik Stenfors, VD
+46-70 950 80 70
erik.stenfors@hanza.com

Lars Åkerblom, CFO
+46-70 794 98 78
lars.akerblom@hanza.com

HANZA är ett globalt kunskaps- och tillverkningsföretag som moderniserar och effektiviserar tillverkningsindustrin. Genom rådgivning om leverantörskedjor och med egna  fabriker grupperade i regionala tillverkningskluster, skapar vi stabilare leveranser, ökad lönsamhet och en miljövänlig tillverkningsprocess för våra kunder. HANZA grundades år 2008 och nådde år 2022 över 3,5 miljarder kronor i omsättning. Bolaget har sex tillverkningskluster: Sverige, Finland, Tyskland, Baltikum, Centraleuropa och Kina. Bland HANZAs uppdragsgivare finns ledande produktbolag som 3M, ABB, Epiroc, GE, Getinge, John Deere, Mitsubishi Logisnext, Oerlikon, Perkin Elmer, SAAB, Sandvik, Siemens och Tomra. HANZA är noterat på Nasdaq Stockholms huvudlista.