• Happn/

happn løfter sløret for sin nye videokampagne ”Kærligheden er overalt”

Report this content

happn, der er én af de førende datingapps på markedet, har søndag aften lanceret sin nye reklamekampagne. Den anvendes i flere europæiske lande og fokuserer på spontaniteten i møder og det skønne i alle de fortællinger, de kan føre til.

”At krydse veje med hinanden er happns DNA”, fortæller Marine Ravinet, kommunikationschef hos happn. ”Vi ønskede derfor at illustrere de møder, vi har til daglig, blikke, der udveksles, og akavede smil … som, takket være happn, kan være begyndelsen på et forhold. En autentisk fortælling, der måske nok ikke er perfekt, men som får alle og enhvers hjerte til at banke.”

I denne video, skabt af duoen Les Romy og produceret af agenturet Quad Stories, følger vi tre par i begyndelsen af deres forhold. Det er, når vi følger dem, at det er muligt at møde den uventede side af fortællingerne, begejstringen for et Crush og de spændende første øjeblikke. Vi ser de forskellige hovedpersoner bruge appen og de forskellige funktioner på hver deres måde, uanset om det drejer sig om at sende beskeder, bruge happn-Mapp’et eller videoopkald. Der er hver dag så mange muligheder for at møde nogen, og happn gør det muligt at gribe øjeblikket og hjælpe skæbnen og mødet på vej.

VISUAL
Klik her for at finde versionen på 30 sekunder

Kampagnen er lanceret i Frankrig, Belgien, Schweiz, Norge, Danmark og Holland. Den er baseret på en digital strategi (Facebook, Instagram, YouTube og Snapchat). I Frankrig gør man derudover også brug af fjernsynsmediet.

MEDVIRKENDE
Kunde:
happn

Kommunikationschef: Marine Ravinet
Art Director: Caroline Tressard
Projektleder: Clémence Cuenot
Produktion: Quad Stories
Instruktør: ROMY
Producer: Seydi Bayrak et Romain Manson
Produktionschef: Pierre-Arnaud Andrieu
DOP: Kristijan Stramic
Administrerende producer: Bas Production

press@happn.com

Om happn

happn er en af de førende internationale dating-apps, som tilbyder et unikt koncept med geolokalisering i realtid. Da alt begynder i det virkelige liv, gør happn det muligt for brugerne at finde mennesker, de har mødt i hverdagen. Alle har nogle gange oplevet følelsen af øjenkontakt, der har gjort et indtryk. Det kan ske på gaden, i baren, på arbejdet eller på en tur i byen. Med happn har du mulighed for at finde de mennesker, du har mødt. happn fungerer som et mødested i en tid, hvor livets puslespil og nye sociale vaner gør det sværere at møde nye mennesker og nærme sig ukendte personer. happn blev grundlagt i Paris i 2014 og har i dag mere end 109 millioner registrerede brugere rundt om i verden med flere end 720.000 brugere i Danmark. happn kan downloades fra App Store og via Google Play.

Snabbfakta

Citat

At krydse veje med hinanden er happns DNA. Vi ønskede derfor at illustrere de møder, vi har til daglig, blikke, der udveksles, og akavede smil … som, takket være happn, kan være begyndelsen på et forhold. En autentisk fortælling, der måske nok ikke er perfekt, men som får alle og enhvers hjerte til at banke.
Marine Ravinet, kommunikationschef hos happn