Norse Impact AB handlingar inför årsstämma

Bolagets årsredovisning avseende räkenskapsåret 2022 och övriga handlingar inför årsstämman hålls från och med idag tillgängliga på bolagets hemsida (www.norseimpact.se) och kan även beställas från bolaget (se adress nedan).

Aktieägarna informeras om sin rätt enligt aktiebolagslagen att begära upplysningar vid årsstämman avseende förhållanden som kan inverka på bedömningen av ett ärende på dagordningen och förhållanden som kan inverka på bedömningen av bolagets ekonomiska situation.

Direktlänk till handlingarna:   Bolagstämmor – Norse Impact

Norse Impacts årsstämma

Aktieägarna i Norse Impact AB håller årsstämma onsdagen den 14 juni 2023 kl. 11:00, på Hotell Scandic Rubinen, Kungsportsavenyn 24 i Göteborg

Anmälan

Aktieägare som önskar delta vid årsstämman ska dels vara upptagen som aktieägare i den av Euroclear Sweden AB framställda aktieboken måndagen den 5 juni 2023 och

dels anmäla sig enligt anvisningar nedan till Norse Impact senast fredagen den 9 juni 2023.

Aktieägare kan anmäla sitt deltagande till Bolaget per post till Norse Impact AB, c/o Moodeko Consulting, Att. Tina Hjemli, Vattugatan 3, 784 33 Borlänge, per email till info@norseimpact.se, eller genom telefonsamtal till +47 938 00 894.

I anmälan skall uppges fullständigt namn, person- eller organisationsnummer, aktieinnehav, adress, telefonnummer dagtid samt ska i förekommande fall, uppgift om ställföreträdare, eller biträde (högst 2) lämnas. Anmälan skall i förekommande fall åtföljas av fullmakter, registreringsbevis och andra behörighetshandlingar.

___________________________

Göteborg i maj 2023

Norse Impact AB (publ)

Marius Arnesen, VD. Telefon: +47 938 00 894, e-post: ma@norseimpact.se