Art for mindfulness – Kreativa målarböcker för alla

Trenden med kreativa målarböcker växer sig bara starkare och starkare. HarperCollins Nordic släpper nu två målarböcker – Art for Mindfulness. Den ena med vintagemönster och den andra med geometriska mönster.

Varför målarböcker?

Med hjälp av mindfulness kan vi lära oss att känna mindre stress, vara mer närvarande och uppnå harmoni i vardagen. Kreativa målarböcker erbjuder en bra hjälp till detta – fantastiska mönster att färglägga som hjälper till att skapa inre fokus och lugn. Det fokus som krävs för att färglägga gör att tankarna på omvärlden bleknar och som följd av detta även stress och oro.

ART FOR MINDFULNESS - VINTAGEMÖNSTER
Titel: Art for mindfulness – Vintagemönster/Genre: Målarbok/Format: Häftad/Imprint: Harlequin/ISBN: 9789150918236/Släppdatum: 30 november 2015/Pressbilder: HarperCollins Nordic

ART FOR MINDFULNESS – GEOMETRISKA MÖNSTER
Titel: Art for mindfulness – Geometriska mönster/Genre: Målarbok/Format: Häftad/Imprint: Harlequin/ ISBN: 9789150918243/Släppdatum: 30 november 2015/Pressbilder: HarperCollins Nordic