Årets Adventskalender för Lakritsälskare är Här!

Report this content

Nedräkningen till julen har aldrig varit godare! Årets Adventskalender för lakritsälskare är äntligen här, fylld med 375 gram av spännande smakupplevelser som förgyller varje dag i december. Säkra din kalender redan idag innan den säljer slut!

Det är med stor glädje vi presenterar årets mest efterlängtade nedräkning till julen – vår exklusiva Adventskalender fylld med läckerheter som får varje lakritsälskare att längta till december. Den här kalendern är inte bara en njutning för smaklökarna utan också en perfekt gåva till dig själv eller någon du tycker om.

Vad kan du förvänta dig?
Med hela 375 gram lakrits i varierande smaker är varje lucka en spännande överraskning. Vår kalender innehåller en noggrant utvald mix av 60% saltlakrits, lite sött, någon sur och en riktigt het smak som sätter extra krydda på nedräkningen.

Varför välja vår Adventskalender?
Denna kalender är den perfekta följeslagaren för alla som älskar lakrits. Varje dag fram till jul blir speciell med en ny smakupplevelse som väntar bakom varje lucka. Men vänta inte för länge – kalendern brukar sälja slut snabbt!

Låt nedräkningen börja – en smakupplevelse väntar bakom varje lucka!

Rasmus Ragnarsson

rasmus.ragnarsson@lakrits.se

www.lakrits.se

Haupt Lakrits

Haupt Lakrits är ett svenskt bolag som tillverkar och säljer söt- och saltlakrits samt chokladöverdragen lakrits. För lakritsälskare och gottegrisar som vill få sin lakritsfix är Haupt Lakrits den som levererar intressanta och unika smaker i premiumsegmentet. Till skillnad från andra som väljer det enkla och säkra så är Haupt Lakrits alltid utmanande för alla sinnen.

Bland företagets mest kända produkter återfinns bland annat Svenskjävlar! - världens saltaste lakrits.

Om Christian Haupt

Christian Haupt har de senaste tjugo åren arbetat som entreprenör och investerare - främst inom spel, sport och IT.

Taggar: