Per J Levin slutar som CFO på Hedera Group AB

Report this content

Per J Levin väljer att på egen begäran lämna sin tjänst som Chief Financial Officer (CFO), för att anta nya utmaningar utanför bolaget. Per har varit CFO för Hedera Group sedan 2019 och kommer att kvarstå i sin roll fram till och med den 28 februari 2025.

Rekryteringsprocess av ny CFO inleds omgående.

”Jag vill tacka Per för det arbete och stora engagemang han bidragit med i vår tillväxtresa. Per har haft en betydande roll i att bygga organisation och skapa struktur. Vi har haft ett utmärkt samarbete och jag önskar Per all lycka till framåt med nya utmaningar” säger Johan Sandström, Koncern VD på Hedera Group

”Min tid på Hedera har varit mycket lärorik och spännande samtidigt som jag haft en väldigt rolig tid. Efter mycket övervägande så känner jag mig redo för nya äventyr och väljer därför att gå vidare i karriären. Jag har ett stort förtroende för att Hederas personal och ledning med stolthet fortsätter att bygga koncernen”, säger Per J Levin.

VD - Johan Sandström:
Mobil 073 333 03 42
Johan.sandstrom@hederagroup.se

CFO - Per J Levin:
Mobil 072 584 44 39

Per.j.levin@hederagroup.se

Bolagets aktie, med kortnamn HEGR, är föremål för handel på Nasdaq First North Growth Market. Mangold Fondkommission är Bolagets Certified Adviser.
Mangold Fondkommission
E-post: ca@mangold.se

Länken i vården

Hedera Group AB (publ) erbjuder assistans och bemanning inom nischade yrkeskategorier. Genom dotterbolagen Läkarresurs, Svensk Läkartjänst, Hedera Medical, Hedera Nurse, Assistanspoolen, Livsanda Care, Libra Assistans och Hemassistans i Varberg erbjuds bemanning av vård och omsorgspersonal i hela Sverige. Hedera Group är listad på Nasdaq First North Growth Market och för ytterligare information besök hemsidan www.hederagroup.se