PRESSMEDDELANDE CFO Per J Levin köper aktier i Hedera Group AB.

Per J Levin, CFO, har privat köpt 25.000 aktier i Hedera Group AB till ett genomsnittligt pris om 4,72 SEK per aktie.

Aktierna köptes i den löpande handeln på Nasdaq First North Growth Market Stockholm under fredagen den 6 november och måndagen den 9 november.

Efter denna transaktion kontrollerar Per J Levin direkt 25.000 aktier i Hedera Group AB.

”Jag ser positivt på framtiden för Hedera och tror mycket på personalen i bolaget – vi har en spännande resa framför oss”, säger Per J Levin.

För mer information kontakta;
VD Johan Sandström telefon 073 333 03 42,
johan.sandstrom@hederagroup.se

Bolagets aktie, med kortnamn HEGR, är föremål för handel på Nasdaq First North Growth Market Stockholm med Aqurat Fondkommission AB som Certified Adviser. Kontaktuppgifter till Aqurat är info@aqurat.se eller 08-684 05 800.

Hedera Group AB (publ) erbjuder bemanning och rekrytering inom nischade yrkeskategorier samt assistansverksamhet. Genom dotterbolagen Läkarresurs, Svensk Läkartjänst, Hedera Helse, Hedera Medical, AddUs Care och Assistanspoolen erbjuds bemanning av vård och omsorgspersonal i hela Sverige. Hedera Group är listad på Nasdaq First North Growth Market och för ytterligare information besök hemsidan www.hederagroup.se