Ny VD i Formo Services AB (publ)

Report this content

Mikael Lange har per 2006-05-05 tillträtt som ny VD och koncernchef i Formo Services AB (publ), noterat på Aktietorget. Bolaget är under namnändring till Hedson Technologies International AB (publ). Ordförande i bolaget är Akbar Seddigh. Företagsledningen har mellan den 5 maj och 11 maj ökat sina aktieinnehav i bolaget. Mikael Lange (VD) har köpt 1 600 000 aktier och äger därefter 19 000 000 aktier i bolaget. Rickard Blomqvist (Finanschef) har köpt 3 000 000 aktier i och äger därefter 4 000 000 aktier i bolaget. Malmö den 12 maj 2006 Formo Services AB (publ) Mikael Lange VD För mer information kontakta Mikael Lange: Telefon kontor:040-534 242 Mobiltelefon:070-523 15 46 Hedson Technologies är världsledande leverantör av tvätt-, tork- och lyftutrustning till biltillverkare, lackeringsverkstäder och däckverkstäder. Produkterna marknadsförs under varumärkena Drester, IRT, Herkules och Trisk. Den svenska verksamheten finns i Malmö och Vänersborg och Hedson Technologies har dotterbolag i Tyskland, England, Frankrike och USA.