Italiensk restaurang öppnar i Kronprinsen

Heimstaden är glada att välkomna Perfetto till Kronprinsens stadsdelscentra. Perfetto kommer servera besökarna genuin italiensk mat och blir den första mathubben på plats att göra det. Pasta, pizza, antipasto, efterrätter och mycket mer kommer att finnas på menyn.

Sedan invigningen av restaurangtorget hösten 2023, har Kronprinsens utbud successivt vuxit med fler hyresgäster och Perfetto är den sista pusselbiten.

Perfettos etablering innebär att samtliga mathubbar nu är tillsatta. Restaurangen öppnar upp i slutet av mars 2024.

- Vi är såklart jätteglada för att Perfetto blir en del av Kronprinsen. Restaurangtorget erbjuder redan en rad olika kulinariska upplevelser, men inget med fullt fokus på italiensk mat, så konceptet adderar till helhetsupplevelsen och det tror jag alla drar nytta av, säger Thomas Persson, Head of Commercial Letting.

- Att ägaren redan driver en annan restaurang inne på Kronprinsen, säger något om potentialen och områdets dragningskraft, fortsätter Thomas Persson.

• 57 kvm kommersiell yta (mathubb)
  • 40 sittplatser (300 totalt restaurangtorg)
  • Öppning: slutet av mars

Thomas Persson, Head of Commercial Letting