Ockelbo kunder blir HemEl kunder

Report this content

Ockelbo kunder blir HemEl kunder Den 1 juni 2002 kommer Ockelbo Kraft övergå i Birka Energi. Det innebär att de privatkunder som tidigare haft Ockelbo Kraft Försäljning som el- leverantör nu blir HemEl-kunder. För privatkunderna kommer förändringen vara till det bättre. För de flesta kunder innebär detta att priserna för el kommer att vara oförändrade samtidigt som flera tjänster tillkommer. Självriskreducering, Elolycksfallsförsäkring och Energirådgivning med mera ingår utan extra kostnad. Christer Lindgren, tidigare Ockelbo Kraft, numera Birka Energi säger; -Vi ser det här som en otrolig förmån får våra kunder. I och med samgåendet med Birka Energi får våra privatkunder genom HemEl en fantastiskt service och tillgång till kringtjänster som exempelvis fast telefoni och försäkring. Det känns tryggt att tillhöra en stor organisation. Ockelbo Kraft Försäljning har omkring 3800 kunder som från och med 1 juni 2002 blir HemEl kunder. I dagarna får samtliga information om vad övergången till Birka Energi och HemEl innebär. För ytterligare information, kontakta Christer Lindgren, Birka Energi. Tel: 0297 - 57 1186 Agneta Molinder, informationschef, HemEl tel; 08 - 671 7134, mobil; 0703 - 445 332 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/15/20020514BIT01700/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/15/20020514BIT01700/wkr0002.pdf