Big Org@Tower ger mer utrymme

Hettich Skandinaviska presenterar Big Org@Tower, en smart kontorslösning för aktivitetsbaserade arbetsplatser. Som håller ordning på kontoret och ger mer utrymme, för fler prylar men också för egen produktivitet och kreativitet.

Dagens kontor blir allt mer aktivitetsbaserade och fler människor vill låta humöret och stundande arbetsuppgifter styra vart arbetsdagen ska spenderas. Vissa uppgifter kräver lugn och ro på en tyst avdelning, andra passar bättre kring en livlig hot desk. Aktivitetsbaserade kontor kräver goda och smarta förvaringslösningar och möjligheter till individuell anpassning.

Big Org@Tower är en smart möbel som gör det mesta av de flesta planlösningar och underlättar för kontor där medarbetarna byter plats från en dag till en annan. Möbeln kan användas som en avdelare mellan två skrivbord och samtidigt ge tillgång till innehållet från båda sidor. Insidan kan anpassas och skräddarsys för att möta individuella behov.

-Big Org@Tower kan givetvis kombineras med våra olika lådsystem och anpassas efter alla sorters inredningsmiljöer, säger Ulf Svensson, VD på Hettich Skandinaviska.