Hettich på Elmia Subcontractor

Den 14 - 17 november är det dags för norra Europas ledande underleverantörsmässa inom tillverkningsindustrin: Elmia Subcontractor. Hettich ställer ut på mässan tillsammans med samarbetspartnern WOG Trä och finns på plats under samtliga dagar.

Elmia Subcontractor samlar årligen 1200 utställare från 30 länder och lockar uppemot 15 000 besökare. På mässan möts utställare, kunder, branschkollegor och andra nyfikna med intresset för tillverkningsindustrin som gemensam nämnare. För andra året i rad delar Hettich monter med WOG Trä.

Elmia Subcontractor är speciellt för oss eftersom att vi ställer ut tillsammans med WOG Trä. Det känns spännande att kunna visa upp våra produkter samtidigt som vi kan visa vad vi kan åstadkomma tillsammans som leverantörer, säger Ulf Svensson, VD på Hettich Skandinaviska.

Hettich och WOG Trä har sin monter på mässans dedikerade inredningsarena: Interior Competence and Components (ICC). Monternummer: C05:32