Hettich Skandinaviska lanserar ny e-katalog

Jönköping, 19 november 2013. Den nya digitala katalogen finns på svenska och norska och omfattar samtliga produkter i Hettich breda utbud

E-katalogen är överskådlig och lätt att hitta i, fullmatad med information och anvisningar.Den har även en fördelaktig koppling till ritprogrammet Selection.
-Genom Selection kan du få förslag på vilka beslag och andra tillbehör som passar bäst för din skiss, med rätt mått och vinklar, säger Ulf Svensson på Hettich Skandinaviska.

Huvudsyftet med Hettich digitala katalog är att det ska vara enklare att handla. Kunder ska kunna beställa de produkter de behöver, när som helst, från valfri plats.
-Med katalogen blir vi tillgängliga dygnet runt, konstaterar Ulf.

Många kunder, främst på den norska marknaden, har ändrat sin beställningsprocess på sistone och gör numera samtliga inköp via nätet.
-Responsen har varit mycket positiv och inspirerar oss att utveckla katalogen ytterligare med fler smarta funktioner som gör det lätt att handla rätt, avslutar Ulf Svensson.

Gabriella Fäldt