Hettich succélåda lanseras i Norge

Nu lanseras InnoTech Färdig Låda, Hettich kompletta lådsystem, på den norska marknaden.

Innotech Färdig Låda har sedan lanseringen i Sverige under fjolåret varit en stor försäljningssuccé. Efterfrågan är fortsatt stor och förhoppningen är att produkten blir lika populär i Norge.

-Det är en väldigt bra produkt. Det är tidseffektivt, kostnadseffektivt och gör att kunderna i sin tur kan erbjuda ett mycket smidigt paket. Detta kommer även kunderna i Norge att gilla, säger Christina Andersson, säljare på Hettich Skandinaviska.

InnoTech Färdig Låda gör det enkelt för kunden att utnyttja varje centimeter av ett förvaringsutrymme. Lådan levereras komplett till kunden som sparar både tid, lagerutrymme och pengar.

-Systemet kan kombineras fritt eftersom samma baslåda fungerar med olika höjder och tillsatser och lådsidorna kan varieras i olika färger och material efter kundens önskemål, säger Ulf Svensson, vd för Hettich Skandinaviska.

-Färdig Låda kan lika väl användas i kök, badrum och vardagsrum som på kontor och i butiker.

Tack vare att utdragsskenan är utrustad med enkel- och fullutdrag stängs lådorna mjukt och tyst.

-Dessutom är lådan nästan helt underhållningsfri, avslutar Ulf Svensson.

Gabriella Fäldt
gabriella.faldt@kompago.se