InnoTech - helt rätt i tiden

Hettich Skandinaviskas InnoTech Färdig Låda ligger helt rätt i tiden. Lådsystemets stora möjligheter till variation gör att det ligger i fas med de framtida möbeltrenderna.

Lådsystemet InnoTech från Hettich har stora anpassningsmöjligheter både när det gäller storlek och utseende. Något som passar perfekt för framtida inredningsmiljöer. På Stockholm Furniture & Light Fair visades flera exempel på detta. Två av de bärande trenderna som presenterades på mässan var Pure classics, som definieras av modern lyx och Natural elements med möbler som inspireras av naturen.
-InnoTech kan varieras med olika högkvalitativa organisationstillsatser och dess utseende kan varieras i olika naturliga material, däribland trä och glas vilket är helt i linje med kommande möbeltrender, konstaterar Ulf Svensson, VD på Hettich Skandinaviska.

Utöver trendkänslighet har Innotech flera bärande fördelar. Lådan levereras färdig och måttanpassad och öppnar för stora möjligheter att kombinera egna inredningslösningar i varierande prissegment.
-InnoTech sparar både tid, plats och resurser. Dessutom skiljer den sig från mängden i användarvänlighet och design, sammanfattar Ulf Svensson.