Lättare planering med AutoCAD-baserade SelectionProfessional

Jönköping, 7 december 2010. SelectionProfessional är ett AutoCAD-baserat planeringsverktyg som effektiviserar planering, design och presentation av kök, bad, vardagsrum och kontor. Den senaste versionen av SelectionProfessional 2.0 är ännu mer användaranpassad och möjliggör ännu effektivare presentationer.

SelectionProfessionals höga planeringssäkerhet ger kortare design- och tillverkningstid, och möbeltillverkaren kan presentera slutkunden flera olika alternativ. Lättförståeligt gränssnitt, mångsidigheten, och att man kan välja mellan en mängd färdiga möbler, luckor och bänkskivor, gör SelectionProfessional till ett komplett verktyg för planering, design och presentation av kök, bad, vardagsrum och kontor. Den senaste versionen av SelectionProfessional, version 2.0, är ännu mer användaranpassad och möjliggör ännu effektivare presentationer.

– SelectionProfessional gör planering, design och presentation enklare, snabbare och mer effektivt för säljare och tillverkare. Användaren sparar både tid och pengar och kunden kan direkt se hur de möbler som planeras kommer att se ut i hemmiljö, säger Ulf Svensson, vd för Hettich Skandinaviska.

SelectionProfessional är integrerat med AutoCAD-kompatibla CAD-system och utvecklat tillsammans med imos AG. Projekt i SelectionProfessional kan enkelt importeras in i imos CAD-system.

Lättförståeligt gränssnitt guidar användaren. Foto: Hettich

En stor mängd färdiga möbler, luckor och bänkskivor finns att välja i SelectionProfessional. Foto: Hettich

Perfekt planering med fotorealistiska bilder. Foto: Hettich

Taggar: