Ny säljare på Hettich Skandinaviska

Jönköping 2013-01-29. Hettich Skandinaviska utökar med en nyanställd säljare i norr. Göte Ekelund är bosatt i Skellefteå och har över 20 års erfarenhet som säljare.

Göte Ekelund är ny säljare på Hettich Skandinaviska med ansvar för den norra regionen. En rutinerad säljare med lång erfarenhet.

-Jag ser mycket fram mot mitt nya uppdrag på Hettich, det verkar vara ett öppet klimat och jag har blivit väldigt bra bemött av mina nya kollegor, säger han.

Göte är bosatt i Skellefteå där han tidigare arbetat på snickeriföretaget SSC.
-Jag har arbetat som säljare som 1993 och vet vad det innebär. Det är mycket resande men det trivs jag bra med. Kunderna blir som ens arbetskamrater, säger han.

Hettich har i dagarna gjort ytterligare en nyrekrytering. Per Segerholm som kommer att jobba med support på Hettich Skandinaviska huvudkontor i Jönköping.

Göte Ekelund
Ny säljare, Hettich Skandinaviska