Sensys Black – prisvinnande design i ny tappning

Nu lanserar Hettich sin prisvinnande gångjärnsserie Sensys i nytt utförande. Till följd av en stor efterfrågan kan numera Sensys-serien levereras i svart kulör. Ett utförande som gör gångjärnen lättare att integrera i viss design och som ger kunderna större flexibilitet och fler valmöjligheter som sträcker sig över hela serien. Just valmöjligheter och flexibilitet är något som redan tidigare har kännetecknat gångjärnsserien.

Sensys är en gångjärnsserie som redan slagit stort på den Skandinaviska marknaden. Mycket på grund av sina kompletta egenskaper och sin mångfaldigt prisade design. Med nyheten Sensys Black är produktegenskaperna de samma, men både designfriheten och möjligheterna att hitta perfekta gångjärn för varje möbel blir större.

– Det känns alltid bra när man ger svar på en stor efterfrågan. Framförallt när det går hela vägen från önskemål till färdig produkt. På Hettich strävar vi alltid efter att ge våra kunder flexibilitet och stora valmöjligheter. Därför är det med stor glädje vi nu kan presentera Sensys Black för marknaden, säger Ulf Svensson, VD på Hettich Skandinaviska.