Skjutdörrssystem med stora möjligheter

Jönköping 2015-06-02. TopLine L från Hettich är ett lättinstallerat skjutdörrssystem med integrerad höjdjustering för maximal användarvänlighet.

TopLine L möter kraven för det moderna levernet och är lika lätt att montera som att hantera. TopLine L är ett skjutdörrssystem med en design som entusiasmerar, en kvalitet för framtiden och en imponerande användarvänlighet. De universella löp- och styrdelarna lämpar sig för fronter av massivt trä såväl som aluminium. TopLine L är kompatibla med dörrar från 16 till 40 mm, för individuell anpassning och maximal flexibilitet.

-TopLine L passar i alla miljöer, men framförallt där en lägre ljudmiljö önskas, på hotellrum, sovrum eller i bostaden, säger Ulf Svensson, VD på Hettich Skandinaviska.

Beslagen är lätta att montera, skruva på löp- och styrprofilen, haka på dörrarna och kläm fast. Avsluta med att justera för exakt fogbild och önskad höjd. TopLine L kan även kombineras med Silent System Flexible 50 eller 80, som ger tyst och mjuk stängning, även för tyngre dörrar.