Snygg och smart förvaring i kök och badrum med DesignSide från Hettich

Jönköping, 26 oktober 2010. Hettich plattformkoncept InnoTech för utdragbara lådor är anpassat till dagens höga krav på köks- och badrumsinredning. InnoTech baseras på en och samma lådprofil, vilket betyder flexibilitet utan ökad produktionskostnad. Nya tillbehöret DesignSide ger möjlighet att utforma och uppgradera lådsidorna helt efter tycke och smak.

InnoTechs DesignSide innebär att glas, sten eller annat material kan användas till sidorna på utdragbara lådor. Ingen reling behöver införlivas i konstruktionen för att ge snygga lådsidor i köks- och badrumsinredning.

– Till skillnad från andra system på marknaden, kan samma lådprofiler användas för alla utdragbara lådor med vårt plattformskoncept InnoTech. Med DesignSide finns nu möjlighet att helt utan högre produktionskostnad kunna variera designen ytterligare, säger Ulf Svensson, vd för Hettich Skandinaviska.

Lådfront inklusive borrhål är för InnoTech detsamma oavsett modell. Köks- och badrumsinredning kan lätt uppgraderas med nya material kontinuerligt. Innovativt och individuellt.

Bilder finns att ladda ner på www.hettich.com

+46 36 31 23 30
+46 70 510 97 86