Mer information om kapitalmarknadsdagen 2023 och platsbesök i Kina

Kapitalmarknadsdag 2023

Efter tillkännagivandet i samband med vårt resultat för Kv2 2023 har vi nöjet att bekräfta detaljerna för vår kapitalmarknadsdag 2023:

Datum: 7 december 2023
Plats: King's Place, London (90 York Way, London N1 9GE)
Tid: 12.30 - 17.30 GMT, ankomst och lunch från kl. 11.30

Evenemanget kommer att webbsändas i sin helhet för dem som inte kan delta personligen.

Vänligen anmäl deltagande genom att skicka e-post till ir@hexagon.com

Platsbesök i Kina

Vi vill också bjuda in investerare och analytiker att reservera datumet för ett platsbesök vid några av våra viktigaste anläggningar i Kina, inklusive vår nybyggda anläggning i Qingdao. Den fullständiga agendan kommer att fastställas senare, men evenemanget kommer att vara ett utmärkt tillfälle att träffa både ledning och kunder i Kina.

Resan är planerad till vecka 10 som startar den 4 mars 2024 och vi meddelar detta nu för att göra det möjligt att planera resan därefter.

Vänligen anmäl intresse genom att skicka e-post till ir@hexagon.com

För mer information, vänligen kontakta:
Tom Hull, Head of Investor Relations, Hexagon AB, +44 7442 678 437, ir@hexagon.com
Anton Heikenström, Investor Relations Manager, Hexagon AB, +46 8 601 26 26, ir@hexagon.com

Hexagon är ett världsledande företag inom digitala verkligheter skapade genom sensorer, mjukvara och autonoma lösningar. Vi sätter data i arbete i syfte att öka effektivitet, produktivitet och kvalitet i lösningar för tillverkningsindustrin, infrastruktur, säkerhet och mobilitet.

Våra teknologier gör ekosystem i städer och produktion mer uppkopplade och autonoma vilket bidrar till en skalbar och hållbar framtid.

Hexagon (Nasdaq Stockholm: HEXA B) har omkring 24 000 anställda i 50 länder och en omsättning på cirka 5,2 miljarder EUR. Läs mer om oss på hexagon.com och följ oss på @HexagonAB