Bonnier Fakta på mässan Sthlm Food & Wine

Report this content

Highland PR har arbetat med projektledningen av Bonnier Faktas närvaro på mässan
Sthlm Food & Wine i Stockholm den 9-12 november. Bonnier Fakta hade en egen monter och representerade med några av Sveriges vassaste författare inom mat och dryck på plats.

På mässans olika scener lagade inga mindre än Jessica Frej, Tareq Taylor, Håkan Larsson, Paolo Roberto, Martin Nordin, Therese Elgquist, Sébastien Boudet, Ylva Bergqvist och Nidal Kersh mat och signerade och sålde sina senaste böcker. Det var fokus på mellanösterns bästa mat, supersnabb och supergod vardagsmat, de bästa kycklingrecepten till vardag och fest, fransk matpassion, vegetariska allt-i-ett-sallader med härliga smaker, vegetariska burgare och mycket annat.

Läs gärna mer på http://www.sthlmfoodandwine.se/

Bonnier Fakta är fackboksförlaget som bland annat ger ut böcker om mat, dryck, hälsa, träning, mode och livsstil.

Magdalena Höglund
Vd/presskontakt
magdalena@highlandpr.se

Highland PR hjälper företag att öka synligheten och nå framgång i affärerna genom en förbättrad kommunikation med omvärlden. Vi arbetar med ett brett spektra av kommunikationstjänster, med spetskompetens inom extern kommunikation och medierelationer. Vi använder oss av traditionella liksom nytänkande kanaler där sociala medier är en självklar del av kommunikationsarbetet.